2013年1月31日星期四

den vellykkede grunn av ugg ultra høye Chrystie støvler naturlige 5512

ugg sammenkomster, forskrekket øyeblikk før du kommer til å forstå, er det første kone han var langt hjemmefra ... hennes hva jeg skal si, en elskerinne, den første kona døde av hennes lånetakerne å uttrykke sorg og anger hva?Hennes åpne vegglampe ved vin kjøler, plukket opp konjakk strømmet to kopper lys Bise vegglampe lys vil reflektere fargen på vinen som gift som den rolige grønne. ugg en kopp, først hodet og drakk en stor munn, og akademikere, sa han, "jeg ikke føler meg trist."

ugg sko tok glasset, tok en slurk, hennes femten år gamle gifte meg, gift i to måneder, dro jeg til Peking ...... jeg var sytten år gammel. "Han var stille, ugg sukk grensesnitt," Siden da, en annen Lang hjerte som havet, Mitt hjerte asken? ""DET ER operaer." Den ugg hengende hånd sakte stryke henne over håret, "Peking aldri hadde blitt sett også kalt kapital, er jeg ambisiøs å gå til gå til berømmelse, satte sin fot på keiseren bakken, sette hjem husarbeid bak, helt glemt eier og gifte seg. mottok den første brev hjem, men min mor skrev til den gode nyheten, og fortalte at jeg kommer til å gjøre faren. "

Han nevnes første gang i sin kone og barn hjemme med henne, kan billige uggs Moran vertikal elev av øyet ikke fortelle sinnet hva slags smak louis vuitton outlet... den hoffmenn multi tidlig ekteskap, ble han gifte å få barn er også vanlig så tidlig. Bare en 17-år gammel gutt, er han fortsatt barn og tenåringer, hvordan å forstå ansvar farskap. ugg synes å vite hva hun tenkte, og smile det neste, "var også uvitende Hva er oppmuntrende, berører det skremte jeg hoppe, stor sans for utrolig."

没有评论:

发表评论