2013年2月24日星期日

den store innflytelsen Kvinners Nike Free Run

nike free run umiddelbart gikk inn i portalen, kom øyeblikket til en forseglet sarkofag plass. Stein foran rommet, sto en stein bord, står stein bordplate en trekasse av svart eiendommelig. nike så rundt og rundt og har ikke funnet naken, for eksempel hele marmorsarkofag kuttet fra mistenkelige omstendigheter, deretter direkte nærmet åpen boks. Hvem vet, nike hånd bare berøre toppen av den svarte trekasse, ville jeg se at den svarte tre boksen på toppen av en plutselig utløsning serieopptak med strålende farger, nike vil åpne boksen, men ikke åpen, og ønsker å levere trukket tilbake,http://www.nikefreerunseu.com/ pumping tilbake.

Forskrekket, ser de svarte trekasse åpnes automatisk, en mann plutselig vises i nike sko nike foran preg av vakt, redd raske til å sikkerhetskopiere, og ble overrasket over å finne at et lite smil og sa: "Unge mann, du endelig '"Unge mann, du endelig kommer" plutselig dukke opp fra den sorte trekassen sa: "Kanskje jeg plutselig dukke, vil du redd, men du trenger ikke være redd, dette er ikke min egen, men bare for noen bevissthet blir lagret i den svarte boksen, når noen aktivere magiske segl vellykket åpne den svarte boksen, og min bevissthet vil automatisk bli lansert i første omgang. "

"Fordi jeg ikke kan stå ideologiske hvor lenge, så jeg vil være kort, kan du åpne denne firkantede boksen, så du virkelig nådd nivået på Forgemaster Pharmacy Master og mesterarkitekten. Da først av alt vil jeg gjerne gratulere deg nå masternivå i tre profesjonelle og vellykkede relikvier - "magic gjort vitenskap", som er en livslang studie magi gjorde læring notatene, skal jeg være i stand til å hjelpe deg, det andre, jeg vil fortelle deg, smiing skole apotek og arkitektur, bare magi gjorde læring de mest grunnleggende av de tre disiplinene eneste grunnen jeg spurte de tre disiplinene å oppnå masteren for å åpne den svarte boksen, er det fordi i skolen av magi laget tre grunnleggende disipliner Søknaden er ganske omfattende og hyppig, men dette betyr ikke lært tre grunnleggende disipliner, kan du mestre djevelen gjorde læring magi gjorde vitenskap er mye mer komplisert enn du tror, ​​i tillegg til smiing, apotek og arkitektur , vil det også ha en disiplin knyttet til runene, krutt, mekanikk og selv der kjemper karriere Magic Star, nike free run norge, drepe star behandling Star, disiplin og mellom disipliner, mellom karriere og yrkesrettet svært nær kontakt, og djevelen har gjort skolen er å dra nytte av disse tette båndene, kombinert, for å spille en mer kraftige energi magiske disipliner ...... "

没有评论:

发表评论